miercuri, 24 aprilie 2013

Zubiju: Cu drag pentru Mihnea!


Ajută un copil autist să zâmbească! Ajută-l pe Mihnea!

Zubiju: Cu drag pentru Mihnea!

Dragă Andreea, dragă Zubiju,
Îţi mulţumesc pentru broşele pe care le-ai creat şi pentru că mi-ai spus povestea pe blogul tău, www.zubiju.blogspot.com
Îţi mulţumesc şi pentru cuvintele frumoase în care ai aşezat povestea broşei-puzzle.
Mă bucur că te-am inspirat şi îmi doresc ca multe suflete frumoase să se întâlnească în dorinţa de a-i ajuta pe copiii asemeni mie.
Iată ce scrie Andreea pe blogul ei:
“Am primit un mail cu o comanda mai speciala, si anume, daca pot modela ceva reprezentativ pentru a ajuta un copil frumos fooc pe nume Mihnea diagnosticat cu autism.
(…)
Pentru a modela ceva reprezentativ am cerut cateva detalii despre ce as putea face si am aflat ca semnul/logo-ul universal pentru autism ar fi o bucla formata din piese de puzzle. Asa am ales sa modelez o brosa piesa de puzzle pe care am pus chipul un copilas :) Am vrut sa evidentiez faptul ca Mihnea e unul (una din multele piese de puzzle ce alcatuiesc puzzle-ul) din cei multi cu acest diagnostic.” 

Citeşte mai mult aici.